Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Választottunk

2014.04.08. 14:04

Ez is meg volt. Választottunk megint.

Egy ideje teljesen kivontam már magam a politizálásból, de persze a választás előtti napon egy kis esélylatolgatásba azért részt vettem, már csak azért is, mert egy értelmes emberrel akadtam össze (nem vallunk azonos nézeteket).

Az eredményeken meg is lepődtem, meg nem is.

A már nem fiatal fiatalok nyertek, amin nem lepődtem meg, inkább az arányon. Nem gondoltam volna, hogy közel kerülnek a 2/3-hoz.

Az is mindenképpen meglepő volt, hogy a komcsik mennyi sok szavazatot kaptak. Még mindig vannak emberek(?), akik szemellenzővel élik az életüket. Ők azok, akiket nem lehet elrettenteni semmivel.Nem is értem, hogyan lehet ennyi hiteltelen embert "egykupacba" sűríteni... rájuk voksolni meg főleg... Arra számítottam volna, hogy a megkövesedett szavazótáboruk+ BP hoz nekik egy limit+kicsit...de ennyit? Semmi gond... úgy, ahogy a helyükre kerültek.

A Jobbik sokat hozott, de mindenesetre jobb szereplést vártam volna tőlük. Bár, nagyon szoros "küzdelmek" folytak néhol a második- harmadik helyért, nem bántam volna, ha kicsit többet villantanak. Végül is ők is a helyükre kerültek.  Az nagy büdös úniónak mindenképpen egy jó üzenet ez is ;)

Az LMP-t sajnálom nagyon... mármint, hogy elérték a küszöböt. Taigetosz pozitív az egész banda, semmi keresnivalójuk a parlamentben (szerintem).

Persze a választás estéjén néztem a műsort, meg hallgattam a nyilatkozatokat. Na ott, nem ért csalódás. Mindenki hozta a maga formáját. Volt magas ló, sárdobálás, meg minden, ami a Magyar politikát és politizálást jellemzi. Bár a külföldi újságok cikkei sem lógnak ki a sorból.

Szóval politika: pfuj... phö-phö... itt a jó idő... menjünk inkább motorozni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr135984007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása