Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valamit majdnem mondtam...

2014.03.15. 07:29

Ahogy azt említettem, a "T" műveknél elkezdődött az irodaház építése. Erről a pancsoló kislány című dal azon sora jut eszembe: "Annyi vicceset látok hallok". Csak nem bambit lehet kapni, hanem sört-bort-pálinkát, de ez egy másik történet.

Szóval, öntik a betont a kivitelező emberei (igen, nehezen akartam elhinni én is, de külön kivitelező van, nem a "mink" dinasztia épít,lj ) akik közt volt egy idősebb szaki, aki nagyon gyorsan beszélt... kb úgy, mint amikor a bakelit lemezjátszót nagyobb fordulatra állítod. Szóval képzeld el, ahogyan a  pumpa nyomatja be a betont, az emberek csaknem térdig állnak a folyós cuccban, és az öreg szaki normál beszédtempó plusz kettőben elkezdi mondani a segédjének:  Lacikamicsinászbazmeglacikamicsinászbazmegmingyámondokvalamitbazmeglacikamajdnemmondtamvalamit majdnemmondtamvalamitakurvaanyádatbazmeglacika.

Lacika meg csak nyomatta tovább, mint ha nem is kurvaanyázták volna le. De, ha ez a majdnem mondtam valamit, akkor mi lett volna, ha az öreg mond is valamit? Lehet, hogy még a csillagok is lepotyognak.

De mi legalább jól szórakozunk.

 

 

Szerző: Apakuka

Szólj hozzá!

Címkék: munka gyár

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr545861071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása