Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erdei futás

2014.05.11. 21:47

Ma, amúgy családilag részt vettünk ismét egy futóversenyen. Anyakuka kitalálta, hogy menjünk és fussunk sok emberrel12km-t a Lőver körúton.

Ezt már sokszor elmondtam, hogy nem vagyok én semmi rossznak az elrontója, ezért gondolkodás nélkül igent mondtam.

IMG_0830.JPG

Ezt a futást csak két apróság árnyékolta be: az egyik az esőfelhők voltak, amiből először kevésbé, később baromira ömlött az eső. A másik pedig a bal lábam két kisebbik ujja, mivel e csütörtöki küzdőedzésen könyökkel belenyúltak egy egyenes rúgásomba. Ennek az lett az eredménye, hogy ha el nem is tört, de elszíneződött, megdagadt és fájt kúrvára. Pénteken még a sima gyaloglás is komoly problémákat okozott... de nem arról vagyok híres, hogy holmi kis fájdalmak visszatartsanak.

Persze ezt futás közben olykor- olykor másként gondoltam, de végül is lefutottuk az egészet.

Mi felnőttek persze megint sehol nem voltunk. Anyuka a mezőny második felében, 38. helyen ért be, én meg valahol a 14. helyen. Szarul hangzik, de egy női ezüstre elég lett volna ez az idő.

Berci és Blanka is indultak. Blanka a kicsit nagyobbak között 3. helyen végzett 1200 méteren, míg Berci 4500 méteren 2. helyen ért be. Ők ügyesek voltak.

Bőrig ázva, kissé elfáradva jöttünk haza délután.

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr606153706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása