Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megint beszoptam

2014.06.01. 07:16

Azt tudtuk eddig is, hogy a LIFE.hu (direkt nem linkelem) egy nagy kalap kaka. Egy naaaagy kupac, gőzölgő szarkupac. Utálom, rühellem. Viszont minden nap találkozok az ajánlójával, amikor a freemail-es fiókomból kilépek. Tudom... nem lehet sikeres ember akinek freemail-es címe van, de hát van az is... nem hagyjuk veszni.

Szóval ilyenkor végignézegetem a kilépő oldalra kitett címeket. És akarva-akaratlanul odatéved a szemem a fent említett szarkupac linkreire. Már nagyon sokszor megfogadtam, akár mennyire is hívogató az ott olvasható cím, nem kattintok rá, mert tuti egy említésre sem méltó faszság lesz ott... csak, hát a címe... annyira hívogató...

Erre tessék: Megint beszoptam ezt a bulvár okádást: "Elmegyógyintézetbe került az ismert magyar zenész- meghökkentő fotó"

A meghökkentő fotóra nem voltam kíváncsi, de arra igen, hogy vajon melyik magyar "híresség" került zártosztályra... és az is lehet, hogy kiderül miért?

Persze megint bekapcsolt a riasztó a fejemben: "Bulváros átbaszás! Ne kattints! Megszopod és megint mérges leszel magadra! "

De én nem hallgattam a hangra, mert végiggondoltam: ha az elmegyógyintézetbe kerülés tény, kíváncsi vagyok, ki volt az.

Igazából nem tudom, mire számítottam, hogy mit fogok látni... mondjuk Som Lajos visszaesett és orvosi segítséggel akar megszabadulni a nagyfröccsök miatt kiújult delériumos állapotából... vagy valami hasonló. Semmi eget rengető dologra nem számítottam.

De persze neeeeem... a "hírből" az derült ki, hogy Fluor Tomi forgatott klipet az elmegyógyintézetben. Ja és, hogy mi volt a meghökkentő fotó? A fent említett zenésznek, ha nem is nevezném... inkább előadóművész fényképe... egyik szemében egy fakó kék kontaktlencsével... mondjuk sokkot nem kaptam... illetve nem a fotótól, hanem a saját hülyeségemtől... már megint beszoptam.

Kérlek titeket: Ha még egyszer rákattintok a life. hu-ra, üssetek meg... de nagyon durván... és dobjatok a padlóla...le!

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr916244608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása