Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Böjt

2014.02.17. 22:10

Megint bekattantam. A farsangi időszak kellős közepén nekiálltam böjtölni.Persze megvan az oka, hogy miért pont most.

Kezdenek megint besűrűsödni a programok. Hamarosan megint megyünk Fertőt kerülni, nemsoká' lesz két szakmai szeminárium (itt most a kraratéra tessék gondolni), meg versenyfelkészülés is. Persze én nem indulok, de  a segítőnek is kell az energia. Egy ilyen böjt pedig azért heti négy edzés mellett megszívja az embert rendesen, szóval inkább most legyek gyenge (bár inkább most se) és rogyadozzak, mint akkor.

Tehát ezért most álltam inkább neki. 

Akit érdekel:  léböjt kúrát tartok, méregtelenítés céljából (nem fogyókúra miatt)  aztán majd meglátjuk mi lesz belőle... egyelőre ez az első napom... még könnyen vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr385819381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása