Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

T- mobile... no comment

2014.02.12. 21:31

Még csak most kezdtem a blogot, de már morgok.

Úgy adódott, hogy telefonváltásra adtam a fejem... megint.

Még korábban nagyon megharagudtam az akkor kurva okosnak vélt telefonomra olyannyira, hogy dühömben megvettem a piacon kapható legbutább, legegyszerűbb telefont, amiről konkrétan tényleg telefonálni és sms-ezni lehetett csak... Na jó... volt benne extra is, mert volt benne zseblámpa.

Egyszerű volt, mint egy faék, csak a telefonkönyvét nem kezelte úgy, ahogyan én szerettem volna... de ettől függetlenül imádtam az emporiát

emporia.jpg

Aztán elkezdtem vágyni egy okostelefonra. Már régóta akartam és most érkezett el az idő, hogy beteljesüljön a vágyam és megvegyem.

Mivel volt az ügyfélszolgálattal elintézni való dolgom, ezért mindjárt rajtuk keresztül megrendeltem. Az ügyintéző srác tök jó fej volt, segített, közvetlen volt, udvarias, csak azt felejtette el megemlíteni (nekem jutott eszembe később), hogy ebbe a telcsibe bizony nem jó a normál simkártya, ebbe biza nano sim kell.

Nosza, fel is hívtam újra az ügyfélszolgálatot, ahol szintén nagyon udvariasan tájékoztattak róla, hogy ezt sajna telefonon én el nem tudom intézni, legyek oly kedves befáradni. Na, itt hangzott el az első basszameg... amúgy halkan, a nemlétező bajszom alatt.

Csak ezért délután leautóztam +40km-t (ki-ki döntse el maga, hogy az sok-e vagy kevés... minden relatív én spec. sokallom a semmiért).

Útközben agyaltam, melyik üzletbe menjek (mert ilyen jó világ van, hogy még válogathatok is) Végül a kisebbik üzletre esett a választásom a gyorsabb ügyintézés reményében... ami be is jött.

Szóval mondom leánykának jövetelem célját, aki nagyon kedvesen segít... és ekkor álltam elő a trükkel... Mivel több előfizetésem van (társkártyás konstukció) és én nem azzal az előfizetéssel akarom használni a telcsit amelyikre vettem, hanem a másikkal...

Kedves a hölgyike, bólogat... mondja, semmi akadálya... és édibédi, csilingelő hangon közli, hogy ebben az esetben 5.000,-Ft-os kártyacsere díjat kell felszámolnia (itt jött az újabb basszameg). Ha azt a kártyát tenném a telefonba, amelyikre vettem, akkor ingyen kicserélik a  simet, viszont ha nem, akkor bizony csengetni kell a zsét... de méééér'??? Most nem mindegy nekik?
 Persze, értem én, így nem, hogy megtakarít, hanem még keres is újabb forintokat a szegény szolgáltató. Hogykapnákbeazösszesfaszom

Belementem, leügyeztük, de most még kattog az agyam, hogy levelezésbe kezdek velük, de...nem tudom...áááh... végül is egy próbát megér...

Szerző: Apakuka

Szólj hozzá!

Címkék: telefon

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr315811434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása