Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Itten van a hosszú hétvége, amit minden normális ember pihenéssel tölt. Kirándulással, majálisozással, evés-ivással, strandolással, láblógatással.

Na, ezek azok a tevékenységek, amiből én egyet sem csináltam. Ehelyett edzőteremben és minimaraton futáson sanyargattam magam.

A héten a szerdai edzés kicsit erősre sikerült. Tüdő és állóképesség próbáló perceket tartottunk... csak azért, nehogy izomláz nélkül töltsük a hosszú hétvégét.

Jah... csak arról feledkeztünk meg, hogy a hosszú hétvégét is edzésekkel töltjük, mivel egy szemináriummal egybekötött versenyfelkészítő edzőtáborra érkezett az ország egyik legeredményesebb klubja vendégségbe hozzánk.

Persze egy ideje már hallgatom itthon, hogy mi a rákért megyek én heti négy edzésekre, meg ráadásul a hétvégéken is sok karatés program csúszik be. Mint például most.

Erre anyuka kitalálta, hogy Ő szeretne indulni a Nagycenk- Deutschkreutz- Nagycenk minimaratonon. Igaz, hogy nekem délelőtt edzésre kellett volna mennem, de nem mertem azt mondani, hogy nem megyek el vele. Már csak azért sem, mert kúrva lelkes volt és nagyon rá volt indulva. Én meg nem vagyok semmi rossznak az elrontója, meg, hát jó kis bemelegítés lesz az a délutáni edzésre.

Íqy esett, hogy résztvevői lettünk az első alkalommal megrendezett Nagycenk- Deutschkreutz- Nagycenk minimaratonnak.

IMG_0794.JPG

Csodaszép napsütéses idő, elfogadható mennyiségű induló, jó hangulat... mi kell még? Találkoztam sok ismerőssel, ráadásul olyanokkal, akikkel csak ilyen futós eseményeken szoktunk összefutni.

Persze a sok "hivatásos" futó között esélyünk sem volt eredményt elérni (meg, hát persze tartalékolni kellett egy kis erőt a délutáni edzésre, szóval egyáltalán nem szabtam szét magam), de tökéletesen meg vagyok elégedve az elért eredményünkkel. Nelli az első felében, én meg az első negyedében végeztünk, szóval minden rendben van. Az már csak hab a tortán, hogy Berci is indult az 5km-en és az első tízben végzett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr476111714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása