Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nyaralás 1-2. nap

2014.07.18. 06:00

Mivel "kertek alatt" mentünk, viszonylag sokáig tartott az út, ahogyan az öreg sátor felállítása is. Valamikor régen ment, mint a karikacsapás, de azóta eltelt egy kis idő és kiment a rutin a kezemből. De ez persze nem szegte a kedvünket. Miután sikerült felállítani azt a dög nagy sátrat, nagyon gyorsan berendezkedtünk, és rögtön nekiláttunk strandolni. Meglepően tiszta és elviselhető hőmérsékletű volt a Duna vize.

A sátrunkat egy szuper árnyas helyen, a víztől tíz méterre sikerült felállítanunk.

Az esti program a környék felfedezése, vacsi,  séta, tűzrakás, na meg persze ciderezés (az utóbbi időben rákaptunk) a tábortűz mellett voltak.Sátrastüzes.JPG

Egy szuper nyugis éjszakát követően a második napunk a strandolás és napfürdőzés jegyében telt. A nyugágyakat belehúztuk a Dunába, de persze csak azért, ha a cidert kitettük a kezünkből, akkor rögtön a "hűtőbe" tegyük.

Amikor már kezdtünk szénné égni, akkor megfordultunk és úgy feküdtünk tovább. És ez így ment egészen addig, amíg meg nem éheztünk. Akkor elsétáltunk kajálni, visszamentünk a partra és ott folytattuk, ahol abbahagytuk, egészen vacsoráig. Akkor megint felkerekedtünk és elsétáltunk vacsizni, hogy utána megint tábortüzet gyújthassunk, hogy mégse a fáklyák fénye mellett kelljen a cidereket meginni. :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.