Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Magyar foci? Phö-phö...

2014.07.28. 13:15

A focisták elmehetnek a faszomba... meg mindenki aki a magyar fociról beszél, illetve a magyar foci mellett áll...

Persze Neked kedves meccset rendszeresen néző olvasóm, biztos nem tűnik fel, de nekem igen, mert évek óta nem néztem már, mert már iszonyat régóta nem érdekel az a sok zsibbadt kis fasz, aki ezt a sportot űzi.

Most is csak azért vetemedtem erre, mert családlátogatáson voltunk apósoméknál, és az öreg éppen meccset nézett. Fradi- Kecskemét mérkőzést adtak... én meg sokkot kaptam.

A "nagynevű" magyar csapat, a Fradi német edzője instruálta a pálya széléről a sokszínű, legfőképpen sok nemzetből összeverődött csapatát (de hasonló volt a helyzet a Kecskemétnél is).

Azt már mondtam, hogy mindenki menjen a faszba?

Mi a seggemért kell külföldről (szerbektől, spanyoloktól, braziloktól, hollandoktól, meg még a tököm tudja honnan nem ) mindenféle szedett-vedett népséget összehordani? Magyarországon nincs focista, basszátok meg?!

De, ha legalább azt látnám, hogy úgy játszanak, mint az Isten, és tönkrevernek mindenkit... de neeeeeem!!!! Ha azt mondom, hogy kritikán aluli amit művelnek, túlértékelem őket jócskán!

Azt meg végképp ne akarja megmagyarázni nekem senki, hogy egy német edző annyiba kerül, mint egy magyar... de ugyan ez igaz szerintem a játékosokra is...

Szóval ahogy említettem: Menjen mindenki a faszba!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr746551511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása