Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hannibal rulez

2014.03.19. 13:32

 Újra sorozat lázban égek!

Jó néhány „kedvenc” sorozatom volt az elmúlt időszakban. Csak, hogy a favoritokat említsem:

Nagyon sokáig Dexter volt az első számú kedvenc. Michael C. Hall színészi alakítása (főleg a Sírhant művek után) és a film képi világa is iszonyatosan bejött, de a történet végét baromira elkefélték.

dexterdebra.jpg

Az utolsó két évad már nagyon gagyira sikerült. Kár!

Ezért is mondtam anno, hogy a Breaking Bad simán felzárkózott hozzá, ráadásul ott a készítőknek sikerült az, ami Dexternél nem! A sorozat legvégéig sikerült fenntartani az érdeklődést, ráadásul, nemhogy a záró évadot, de még a záró epizódot sem kefélték el. Sőt! Még „sőtebb”!

BB kép.jpeg

Nem megsemmisülve, bosszankodva ültem a gép előtt, hanem elismerően csettintettem és (bár fájó szívvel, hogy vége van) megnyugodva dőltem hátra és azt mondtam, hogy zseniális volt ez a sorozat.

Ugyan ez nem mondható el a True detective első évadára. Ott abszolút a színészek és a rendezés vitte el a produkciót és, hacsak nem folytatják a szálak elvarrását a második évadban, bizony egy nagyon szar történettel állunk szemben, pedig nagyon jónak ígérkezett.

td.jpeg

Még nem tudom mi a véleményem. Majd, ha jön a második évad, meglátjuk, szóval ez még benne van a kedvencek listájában.

De az üdvöske az egyértelműen Dr Lecter a Hannibal!

Jól rákészültem még anno a sorozat indulására, megnéztem újra az összes Hannibal filmet és akkor komoly dilemmában voltam, hogy mit lehet ezt még ragozni? Vajon megállja-e a helyét, mint sorozat? A filmek minden kérdésre választ adtak. Mit tudnak kihozni ebből a készítők?

Rengeteg kérdéssel és fenntartással kezdtem nézni a sorozatot, aminek abszolút nem segített Will Graham és a korábban megszokottól (Antony Hopkins féle) nagyon eltérő Hannibal karakter. Sőt!

Mégis ott maradtam, mert a rendezés megfogott.

hannibal-skull-reelgood.png

 

Aztán az első évad második felében teljesen megváltozott a véleményem (már megszoktam, a karaktereket is) és azt mondtam: ez egy kurva jó sorozat.

Lázasan vártam a második évad kezdését. Ismét rákészültem, mert a szünetben sok minden feledésbe merült. Szóval újra megnéztem az egész évadot, persze már teljesen más szemmel, majd felfrissült emlékekkel megkezdtem a második évadot. Most még csak a harmadik résznél járunk, de azt mondom, ez minden idők „legbetegebb”, legjobb sorozata. Eszméletlen képek, eszméletlen színészi alakítások, eszméletlen zene! Nagyon durva! Az is egyértelműen látszik, hogy a rendező szabad kezet kapott!

Iszonyatosan jó, és most per pillanat azt mondom, eddig ez a legjobb!

Csak annyi szépséghibája van a dolognak, hogy a sorozatot össze kéne nézni a filmmel, mert sok-mindenre nem emlékszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr365869551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása