Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Visszatértem

2014.07.16. 10:29

Basszus! Jól eltűntem.

Zajlottak az események, mindenféle téren.

Közben változtam én is egy jókorát. Némi-nemű szemléletváltáson mentem keresztül, aminek az egyik hozománya, hogy ritkábban fogok számítógépet a kezembe. Nem ragozom a kiváltó okokat, de ezentúl ez így lesz, amitől jelentős pozitív változásokat várok.

De, hogy gyorsan összeszedjem az elmúlt napok-hetek történéseit:

Elkészült a motorom egy kisebb családi ház árának megfelelő összegért, és most újra őt nyúzom.

A Rockmaratonból nem lett semmi, mert végül meggondoltuk magunkat és mégsem mentünk el. Egész pontosan, nem oda. Helyette lett egy kettesben eltöltött fantasztikus hét, amit sátorral a Kisoroszi szigetcsúcson töltöttünk. Erről assz'em majd bővebben is írok.

Ezt a nyaralást megelőzően pedig hatalmasakat kirándultunk Nellivel, mert már nagy szükségünk volt a csak kettesben eltöltött időre, amit az egy hetes nyaralásunk csak megkoronázott.

Szóval újult erővel itt vagyok.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr56512867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása