Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Olyan, mint egy szülinap

2014.02.23. 18:49

A múltkorában, amikor újraindítottam a blogot, a linket elküldtem néhány korábbi olvasómnak, akikről (ha nem is biztosan) tudtam, hogy a korábbi írásokat hellyel-közzel azért olvasták. Kaptam is visszajelzéseket, amiknek örültem, mert jó tudni, hogy valakit érdekel(tek)nek a dolgaim.

De a legnagyobb meglepetést Gergő barátom okozta, aki elküldte a régi blogom... ööööööö.... nem is tudom a pontos kifejezést... öööö...letükrözését (????) vagy mijét. Jó, hogy nem videóblogot csinálok, mert most olyan pofát vágtam... huh

Egyszóval egy link, amin ha nem is az összes írás, de egy részük legalább meglett. Ahogyan Gergő fogalmazott :

"Nem az egész, kis darabkák csak, de azt hiszem ez olyan mint megtalálni egy rég elfeledett dobozt."

És tényleg.

Olyan, akár egy szülinapi ajándék... csak jobb!

Köszönöm Gergő!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apakuka.blog.hu/api/trackback/id/tr475828677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása